sreda, 12. oktober 2016

Roza look za vse z rakom dojke

Ravno včeraj me je prešinilo, "že je oktober"? :O Zakaj čas tako hitro beži jaz pa sem naredila že skoraj... NIČ! Vseeno je v tem tudi nekaj super dobrega - Rožnati oktober. Vsako leto blogerke stopimo skupaj in naredimo sodelovanje za tiste ženske, katerih življenje je vse prej kot z rožicami postlano. Govorim o raku dojke, ki vsako leto prizadene ogromno žensk po celem svetu. In tukaj je moja objava posvečena njim (vam)!♥

P.s. TUKAJ si poglej kakšni so simptomi raka na dojki, da se čim prej zaščitiš. ;)

Za tale post sem se odločila narediti čisto enostaven pink look, s katerim ne pretiravam, ampak preprosto poudarim tiste dele obraza na katere smo lahko ponosne.

Na očeh sem po primerju nanesla belo senčko da sem vse skupaj utrdila, nato pa začela z zabrisovanjem temno rjave senčke v očesni gubi. Ko sem bil čisto zadovoljna z "zabrisanostjo" senčke v gubi, sem v zunanju V kotiček očesa nanesla temno shimmer senčko iz Essence paletke We ♥ Arabian nights in jo rahlo zabrisala, da ostri robovi niso vidni. Bil je čas za malenkost živahnejšo barvo, bh cosmetics 88 shimmer color paletka pa je bila kot nalašč za ta korak. Izbrala sem res pigmentirano, skoraj (ok, rahlo) roza neon barvo in jo nanesla točno na sredino veke, ter rahlo zabrisala z temnima senčkama. Makeup na zgornji veki je bil že skoraj zaključen, v notranji v V kotiček sem dodala samo še svetlo roza shimmer barvo iz bh cosmetics paletke, seveda pa ni manjkal tudi šimer iz We ♥ Arabian nights paletke. ;) Narisala sem še eyeliner (ki je btw dobro uspel:D) in na spodnjo veko dodala rdeče-roza barvo med katerima sem pustila nekaj razmaka, da je bela barva lepo očitna. 




Sem že pri obrazu. Najprej sem nanesla puder oz. kot ji jaz rečem "pudrasta BB krema", govorim seveda o Essence camouflage makeup&concealer podlago, zaradi česar nisem uporabila korektorja. Sledilo je senčenje obraza, ni treba poudariti da O-BO-ŽU-JEM The glow must go on bronzer od Essence in ja že je našel prostor na mojem obrazu. Dodala sem še hot pink blush znamke City color, zmanjkal pa ni niti osvetljevalec iz Essence We ♥ Arabian nights paletke.



Na ustnice sem nanesla Bell cosmetics lip iner v odtenku 01, nanj pa Essence XXXL lip glos v odtenku Rock on in že sem bila pred kamero:D.




Mimogrede, nuuujno preveri ostale blogerke, spodaj je nekaj njihovih objav. :)


Upam da sem ti dala inspiracijo da ustvariš kaj podobnega. ;)

Laura♥