ponedeljek, 22. avgust 2016

Spoznaj Bell cosmetics

Bell kozmetika je na naših policah že kar nekaj časa (verjetno kakšno leto) in preizkusila sem že kar nekaj njihovih izdelkov. Je kozmetika katere polno ime je Bell Hypoalergenic, kar pomeni da zmanjšujejo nevarnost alergijskih reakcij ne bi povzročala alergij, bila pa je testirana pod skrbnim nadzorom dermatologov in oftalmologov. Priporočajo jo predvsem tistim, ki imajo občutljivo in razdražljivo kožo. So brez dišav in aditivov. Prejšnje leto je kozmetika dobila nagrado Prix de beaute Cosmopolitan. Kar pa je meni najpomembnejše je da izdelki NISO testirani na živalih. *-*


KOREKTOR


Korektorjev ni NIKOLI preveč! Do zdaj sem uporabljala Maybelline Affinitone korektor in se je kar dobro obnesel, vzporedno pa sem kupila tudi tega Bellovega in sicer v najsvetlejšem odtenku 01. Prvo za kar je ta korektor super uporaben je osvetljevanje. Nima sicer "bleščic" ampak lepo poudari tiste dele obraze, kjer je to potrebno.



Glede prekrivnosti me sploh ni navdušil. Moji prijatelji kolobarji so enostavno preveč opazni. :( Obstojen je ravno toliko da pridem domov iz šole, potem pa zbledi. Aplikator je meni osebno premajhen, je pa super za manjše predele. Embalaža je priročna in ga hitro spravim v torbico, če  bi bila slučajno v "krizi" hahah. Moti me pa da se črna barva hitro spere.


Ocena: 3/5

CC KREMA

 Nikoli me niso zanimale CC kreme, ker imajo manj prekrivnosti kot puder in BB krema. Potem pa sem prišla do te CC kreme (hvala Katja<3) in ugotovila da so super za vsakodnevni makeup. Res je da ni zelo prekrivne, vendar glede na moje probleme s "prijatelji" je odlična!


Dobila sem odtenek 02 NUDE, ki mi je v poletnih dneh kot ulit, ko pa pride zima pa je pretemna zame. Na obrazu zdrži skozi cel dan, vendar začne bledeti, ko je že dlje časa na obrazu. Zelo mi je všeč pakiranje, ker se ob padcu ne zlomi, razpoči itd. Z "pumpico" lahko super nadziraš količino produkta, kar je super da vse ne steče ob enem nagibu.


Ocena: 4/5

ROYAL MATT ŠMINKA


 

Matt stvari so mi všeč že od nekdaj, šminke so pa itak na prvem mestu. Ko si je nagrajenka nagradne igre izbrala matt šminko, je bila ta rešitev št. 1! Ko sem jih poswatchala so me prevzele in ena je romala z mano hahah. Je nude-roza odtenek (05) in nekaj dni je kar nisem mogla pustiti na miru hihi. Odtenek je čudovit, popoln za vsakdanji makeup. Nanaša se zelo lepo je kremasta, vendar ne čisto matt. Super je da ne izsuši ustnic, vendar je obstojnost slaba. Z ustnic odide po 3 urah. Všeč mi je pakiranje, ker je čisto preprosto, elegantno, produkta pa ni premalo niti preveč.

Ocena: 4/5

LIP LINER


 Vsaka je kdaj imela probleme z začrtavanjem ustnic in prav to je razlog da jih nikoli nisem uporabljala. Spet je kriv odtenek, je najsvetlejši 01 in super za vsakodnevni makeup. Nanaša se super enostavno, nikoli še nisem nanesla lip liner tako hitro! Je lepo obstojen, vendar mi delno izsuši ustnice. Pred vedno uporabim balzam in prav takrat mi jih bolj izsuši kot če balzama ne uporabim. Finiš je lep delno matt. Se pa hitro porablja, sploh če ga uporabiš po celotnih ustnicah. Že večkrat se mi je zlomil, zato mi ni ravno všeč embalaža, saj bi lahko bila na voščenko.

 Ocena: 3/5


Kaj pa ti meniš o tej novi znamki? Ti je všeč? Si že kaj preizkusila?

Hvala za branje,
Laura♥